Hopp til hovedinnholdet
Kitchn logo

Kategorier

Merker

Artikler

Din handlekurv
Hjemlevering
Klikk & Hent: {{clickCollectStoreName}}
Som klubbmedlem sparer du {{clubMemberSavings}} på denne handelen.
eller bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
Bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
{{remainingToFreeFreight}} igjen til fri frakt.
Fri frakt på denne forsendelsen.
Fraktkostnad på {{freightCost}},- tilkommer ordren.

Du sparer {{totalDiscount}} totalt

 

Sum varer: {{cartItemsSum}}

Gå til kassen
Handlekurven din er tom!

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på våre mest stilte spørsmål.

LEVERING

Hvilke fraktalternativer kan jeg velge?
Vi har flere alternativer for levering av din ordre. Se full oversikt her; https://www.kitchn.no/kundeservice/frakt-leveranse/

Hva er fraktprisen i nettbutikken?
Din ordre sendes fraktfritt v/ordre over kr 699,- ved valg av klimanøytral servicepakke. Les mer om fraktpriser her: https://www.kitchn.no/kundeservice/frakt-leveranse/

Jeg får ikke valg om "Send til butikk i handlekurven"? (Fraktalternativet er ikke tilgjengelig for øyeblikket)
Din adresse må være registrert på ditt medlemsskap innen du får valg om Send til butikk. Dette kan du legge til og endre under min side og konto. Da vil vi vite hvilke butikker som er nær deg og ett alternativ for Send til butikk.

Hvor mange dager tar det før jeg får varene jeg har bestilt i nettbutikken?
Vi behandler din ordre så snart som mulig, vår leveringstid ved valg av servicepakken med Bring/Posten er mellom 2-5 arbeidsdager, avhengig av hvor i landet du bor. Alle våre pakker blir sendt fra Stavanger. Ved større kampanjer kan leveringstiden forlenges med 1-2 dager.

Levering på dør
Har du bestilt levering på dør? Merk at det kan være avvik på enkelte postnummer mtp. leveringstidspunkt. Bring leverer hjem på kveldstid 17-21 i byer og tettsteder, og mellom 08-17 til øvrige steder.

Flere forsendelser
For at vi skal få sendt din ordre så raskt som mulig, sendes enkelte av varene i leverandørens originale forpakning. Dette kan medføre at din ordre kommer i flere forsendelser. Vi anbefaler deg å laste ned Posten/ Post Nord appen, for best oversikt over forsendelsene som er på vei til deg.

Jeg ønsker å bestille hagemøbler, hvordan går jeg frem?
Alt du trenger å vite om bestilling og levering finner du her.

Hvordan fungerer Klikk & Hent?
For å bestille en vare med Klikk & Hent, må du klikke deg inn på selve varen. Når du er inne på varen kan du her velge Klikk & Hent, og du vil da få opp en oversikt over hvilke butikker som har varen tilgjengelig.
Når du har valgt butikk så kan du fullføre din ordre, og du får en e-post med bekreftelse. Varen betales i butikk når du henter denne. Varen hentes innen 48 timer. Butikken sender deg sms når varen er klar til henting. Klikk & Hent kan ikke kombineres med vanlig handel i nettbutikken.

Kan dere sjekke om en butikk har varen jeg ønsker? 
Ja, det kan vi. Du kan selv også sjekke dette via vårt Klikk & Hent-funksjon. 

Jeg har registrert feil leveringsadresse, hva gjør jeg?
Såfremt din ordre ikke er sendt fra oss, kan vi notere ny adresse i din bestilling.

Når din ordre er sendt fra oss kan vi dessverre ikke endre din adresse. Men vi kan via Posten/Bring hjelpe deg med å endre din adresse, mot et gebyr på kr. 250,-.

KUNDEKLUBB

Hvordan melder jeg meg inn som medlem?    
Dette kan du gjøre direkte i alle våre butikker, eller på vår nettside www.kitchn.no/registrering

Hvorfor får jeg ikke medlemspris når jeg forsøker å bestille?
For å få medlemspris på varer du legger i handlekurven må du være innlogget som medlem. Er du innlogget, men får allikevel ikke medlemspris? Sjekk da under min side og konto, at du har huket av for å være klubbmedlem.

Jeg har ikke fått mail om bursdagsgaven?
Sjekk gjerne på Min Side om du har registrert din fødselsdato hos oss.
Bursdagsmailen kan ha havnet i din søppelpost, finner du den ikke der så ta kontakt med oss. Du skal kunne se din bursdagskupong under mine fordeler.

Hvordan kan jeg melde meg ut som medlem?     
Send en mail til oss på post@kitchn.no eller en chat, så fikser vi. Eventuelt send en sms med "kitchn stopp" til 2007.

LOGIN

Jeg greier ikke logge på og prøver å bestille nytt passord, men det går ikke. Kan dere hjelpe?  
Send mail til oss på post@kitchn.no eller chat med oss, så fikser vi dette for deg. Husk å sjekke at du logger inn med korrekte opplysninger. Du kan også benytte vår kontohjelp; https://www.kitchn.no/konto/glemtpassord/

Jeg har ikke et brukernavn, jeg er kun registrert med sms, hvordan kan jeg da handle på nettsiden?
Om du kun har registrert deg som sms medlem hos oss, må du registrere din e-post adresse. Det kan gjøres her!

BYTTE, RETUR OG REKLAMASJON

Hvor lang bytterett har jeg på varer jeg har kjøpt?
Vi har åpent kjøp i 30 dager - med kvittering får du pengene igjen, ellers er det tilgodelapp som gjelder. 

Har dere fri retur?
Vi tilbyr nå gratis retur til alle våre klubbmedlemmer. Har du handlet på Kitchn.no registrerer du din retur i vår returportal.   

Hvor finner jeg byttelappen?
Du kan selv skrive ut byttelapp via min side/ kjøp. Byttelappen finner du også i appen. Byttelappen blir tilgjengelig når du har hentet din ordre.

Kan jeg bytte gaver jeg har fått fra dere?
Gaver du har fått fra Kitch'n kan byttes i alle våre butikker, uansett hvilken Kitch'n-butikk de er kjøpt i. Mangler det byttelapp så fortvil ikke, så lenge den er i original emballasje og vi har varen i vårt sortiment, så får du byttet den.

Jeg har mottatt en vare som er knust/skadet, hva gjør jeg?
Knuste og ødelagte varer under transport kan byttes i våre butikker, ta med din kvittering og ordrebekreftelse. 
Ønsker du at vi sender deg ny vare? Send oss bilde av den ødelagte varen sammen med ditt ordrenummer, så sender vi deg ny vare. Send ikke en ødelagt vare i retur før du har kontaktet kundeservice, post@kitchn.no.     

Har et gavekort/ tilgodelapp som er utgått, kan jeg bruke det?
Du får dessverre ikke brukt det i butikk når det er utgått, men du kan sende inn bilde av gavekortnummeret/tilgodelappen til oss, så forlenger vi utløpsdatoen på ditt gavekort/tilgodelapp med 7 dager. Ønsker du ikke å handle med en gang, så kan du gjerne bruke ditt gavekort/ tilgodelapp for kjøp av nytt gavekort. 

Har en reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
All reklamasjon må tas med en av våre butikker, så vil de kunne gi deg et svar, registrere som reklamasjon osv. Vennligst ta kontakt med din nærmeste Kitch’n butikk, så vil de kunne hjelpe deg videre. Oversikt over alle våre butikker, med kontaktinfo finner du på her!.

Kan jeg bytte/ returnere en vare som er kjøpt i nettbutikken?
Les mer om returer her. Ønsker du å opprette en retur, gjør du det via vår returportal.

Tilbakebetaler dere moms hvis jeg bor på Svalbard?
Bor du på Svalbard så kan du sende oss en mail med ditt ordrenummer og kontonummer når pakken er hentet ut, så tilbakebetaler vi deg for momsen.

For varer til personer som er bosatt i Danmark, Finland eller Sverige eller som oppholder seg på Svalbard eller Jan Mayen, er det et vilkår for fritak at den enkelte vares salgspris er minst 1000 kroner, merverdiavgift ikke medregnet. Som en vare anses også flere varer som normalt utgjør en vareenhet. Se forskrift til merverdiavgiftsloven § 6-25-1 (1)

Kan jeg endre min bestilling?
Etter at din ordre er bekreftet, kan den dessverre ikke endres.
Dersom din ordre ikke er påbegynt, kan vi gjerne kansellere din ordre, slik at du kan gjennomføre en ny bestilling.

ANDRE SPØRSMÅL

Kan jeg kjøpe et gavekort på www.kitchn.no?
Gavekort kan kjøpes her: https://www.kitchn.no/interior/hjemme/gavekort/ 

Kan jeg bruke min tilgodelapp i nettbutikken?
Nei, dessverre. Tilgodelapper kan kun benyttes i våre butikker.

Tilbake
Velg butikk

Klikk & Hent-ordren kan hentes 1 time etter bestilling i butikkens åpningstider.
Du får en SMS når bestillingen er klar for henting.

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.