Hopp til hovedinnholdet
Kitchn logo

Kategorier

Merker

Artikler

Din handlekurv
Hjemlevering
Klikk & Hent: {{clickCollectStoreName}}
Som klubbmedlem sparer du {{clubMemberSavings}} på denne handelen.
eller bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
Bli gratis klubbmedlem for å få din rabatt.
{{remainingToFreeFreight}} igjen til fri frakt.
Fri frakt på denne forsendelsen.
Fraktkostnad på {{freightCost}},- tilkommer ordren.

Du sparer {{totalDiscount}} totalt

 

Sum varer: {{cartItemsSum}}

Gå til kassen
Handlekurven din er tom!

Hagemøbler

Vårt utvalg av hagemøbler sendes direkte fra våre leverandører hjem til deg. Nedenfor finner du informasjon om hvordan du går frem hvis du trenger reservedeler, monteringsinstruksjoner, ønsker å returnere eller reklamere på dine varer.

Levering av hagemøbler

Ordre med store hagemøbler leveres direkte fra vår leverandør, leveringstid er ca 4 – 6 virkedager. Ordren sendes med Postnord og du vil motta nærmere informasjon om din forsendelse pr mail eller i Postnord-appen når ordren er sendt fra oss. Du vil da også ha mulighet til å avtale nærmere tid for levering. Postnord leverer vanligvis hverdager mellom 08:00 og 16:00 avhengig av leveringsadresse. Fraktkostnad er 790,- 

Splittede ordre

Dersom du har en ordre som inneholder både hagemøbler og interiørvarer sendes fra forskjellige lokasjoner. Ordre med både interiørvarer og møbler blir derfor sendt med to ulike fraktalternativ og forsendelsesdatoer.

Retur av hagemøbler

For retur av store hagemøbler kan du ikke bruke returportalen. Vennligst kontakt kundeservice for å opprette en retur for hagemøbler. Denne type returer inngår ikke i gratis retur for klubbmedlemmer og 790,- blir automatisk trukket i fra ditt refunderte beløp. Ved retur sendes all info til post@kitchn.no.

Reservdeler

Mangler det en skrue eller trenger du andre reservedeler til hagemøblene dine, kan du kontakte kundeservice for videre hjelp.

Reklamasjon

For reklamasjon av store hagemøbler kan du ikke bruke reklamasjonsportalen. Vennligst kontakt kundeservice så vil vi hjelpe deg, ved reklamasjon sendes all info til post@kitchn.no. MERK at du ikke kan sende en reklamasjon i retur selv - du må kontakte kundeservice for videre hjelp. 

Feil vare mottatt eller skadet ved levering

Hvis du mot formodning har mottatt feil varer, eller hvis varene dine har blitt skadet under transporten til deg, ønsker vi at du sender en e-post til post@kitchn.no. Vi trenger ditt ordrenummer, samt bilde av feilen/ skaden, så vil vi hjelpe deg videre via e-post.

Tilbake
Velg butikk

Hent og betal i din lokale butikk. Du får en SMS når bestillingen er klar for henting.

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.