Hagemøbler
Vårt utvalg av hagemøbler sendes direkte fra våre leverandører hjem til deg. Nedenfor finner du informasjon om hvordan du går frem hvis du trenger reservedeler, monteringsinstruksjoner, ønsker å returnere eller reklamere på dine varer.
Levering av hagemøbler
Ordre med store hagemøbler leveres direkte fra vår leverandør, leveringstid er ca 4 – 6 virkedager. Ordren sendes med Postnord og du vil motta nærmere informasjon om din forsendelse pr mail eller i Postnord-appen når ordren er sendt fra oss. Du vil da også ha mulighet til å avtale nærmere tid for levering. Postnord leverer vanligvis hverdager mellom 08:00 og 16:00 avhengig av leveringsadresse. Fraktkostnad er 790,-
Splittede ordre
Dersom du har en ordre som inneholder både hagemøbler og interiørvarer sendes fra forskjellige lokasjoner. Ordre med både interiørvarer og møbler blir derfor sendt med to ulike fraktalternativ og forsendelsesdatoer.
Retur av hagemøbler
For retur av store hagemøbler kan du ikke bruke returportalen. Vennligst kontakt kundeservice for å opprette en retur for hagemøbler. Denne type returer inngår ikke i gratis retur for klubbmedlemmer og 790,- blir automatisk trukket i fra ditt refunderte beløp. Ved retur sendes all info til post@kitchn.no.
Reservdeler
Mangler det en skrue eller trenger du andre reservedeler til hagemøblene dine, kan du kontakte kundeservice for videre hjelp.
Reklamasjon
For reklamasjon av store hagemøbler kan du ikke bruke reklamasjonsportalen. Vennligst kontakt kundeservice så vil vi hjelpe deg, ved reklamasjon sendes all info til post@kitchn.no. MERK at du ikke kan sende en reklamasjon i retur selv - du må kontakte kundeservice for videre hjelp.
Feil vare mottatt eller skadet ved levering
Hvis du mot formodning har mottatt feil varer, eller hvis varene dine har blitt skadet under transporten til deg, ønsker vi at du sender en e-post til post@kitchn.no. Vi trenger ditt ordrenummer, samt bilde av feilen/ skaden, så vil vi hjelpe deg videre via e-post.
Tilbake