Retur, bytte og reklamasjon
Vi har forlenget byttefristen! Bytt julegaver helt frem til 31. januar.
Retur
Retur i butikk
Har du handlet i butikk er det enklest å returnere og bytte varene i butikken. Skal du returnere til en av våre butikker tar du med deg varen og originalkvittering. Varen skal være uskadet, ubrukt og i sin originale emballasje. Matvarer, gavekort og spesialbestillinger kan ikke byttes eller returneres.
Retur på kichn.no
Har du handlet på Kitchn.no registrerer du din retur i vår returportal. Når du har registrert din retur får du en QR-kode. Denne viser du på ditt lokale Postkontor eller ved Bring Post i butikk for retursedel til din retur. Vi tilbyr gratis retur til alle våre klubbmedlemmer - er du ikke klubbmedlem blir du belastet 79,- for returen.
Les mer om returer og opprett en her.
Retur av hagemøbler
For retur av store hagemøbler kan du ikke bruke returportalen. Vennligst kontakt kundeservice for å opprette en retur for hagemøbler. Denne type returer inngår ikke i gratis retur for klubbmedlemmer og 790,- blir automatisk trukket i fra ditt refunderte beløp. Ved retur sendes all info til post@kitchn.no.
Bytte
Byttelapp
Skal du gi bort en gave? Da kan du alltid be om en byttelapp i din Kitch’n-butikk. Har du handlet på Kitchn.no finner du byttelapp på Min side. Byttelappen aktiveres så snart ordren har status som sendt hos oss.
Har du fått en gave, eller vil du benytte deg av byttelapp?
Gaver kan byttes i alle butikker, men de kan ikke byttes eller returneres i nettbutikken.
Inngraverte varer
Varer som har personlig inngravering kan ikke byttes.
Angrerett
Angrerett ved kjøp på nett
Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt nettkjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen gir oss melding om dette (angrefrist).
For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme mengde, stand og emballasje som du mottok den. Alle produkter skal leveres tilbake til oss innen 14 dager. Du kan sende varen i retur til oss med vedlagte returseddel. Dette er gratis for alle våre klubbmedlemmer - er du ikke klubbmedlem blir du belastet 79,- når vi mottar pakken av deg. Du har risikoen for transporten tilbake til oss. Tilbakebetaling skal finne sted innen fjorten dager etter at vi mottar produktet fra deg. Produktet sendes tilbake til oss i originalemballasje, sammen med angrerettskjema. Ingen angrerett på gavekort og matvarer.
Angrerettskjema kan lastes ned her.
Reklamasjon eller feil/skadet ved leveranse
Reklamasjon
Om du mot formodning har problemer med dine varer, ber vi om at du sender oss så mye informasjon som mulig om varen, feilen, ordrenummer eller kvitteringen, så hjelper vi deg. Har du problemer med et elektrisk produkt trenger vi tilleggsinformasjon for å kunne hjelpe deg. Vi trenger en beskrivelse av feilen, bilder eller video, samt bilde av typeskiltet. Typeskiltet er et klistremerke med produktets serienummer som vanligvis er plassert under produktet.
MERK at du ikke kan sende en reklamasjon i retur selv - du må kontakte kundeservice for videre hjelp. Ved reklamasjon sendes all info til post@kitchn.no.
Feil vare mottatt eller skadet ved levering
Hvis du mot formodning har mottatt feil varer, eller hvis varene dine har blitt skadet under transporten til deg, ønsker vi at du sender en e-post til post@kitchn.no. Vi trenger ditt ordrenummer, samt bilde av feilen/ skaden, så vil vi hjelpe deg videre via e-post.
Hos oss har du 30 dagers åpent kjøp både i våre butikker og på Kitchn.no
Tilbake