Knust skål eller tallerken? Du har 2 års garanti – uansett grunn
Et hakk i tallerkenen skal så visst ikke gi skår i gleden. Garantien du får som klubbmedlem gir deg straks en ny å sette i skapet.
Vi mener du aldri skal kvie deg for å sette frem de fineste fatene. De er jo til for å brukes, er de ikke? Dekk med favoritt-tallerkenene til både hverdags og fest – med garantien i ryggen.
Bruksmerker må du jo regne med. Men skulle uhellet være ute, får du som er klubbmedlem alle typer tallerkener, asjetter og skåler erstattet, så lenge det ble kjøpt for mindre enn 2 år siden. Garantien gjelder enten det er snakk om et lite skår, eller om det hele gikk i tusen knas.
Du trenger ikke å forklare hva som skjedde engang. Garantien gjelder uansett grunn.
Ta med gjenstand og kvittering til en av butikkene våre, så får du en helt ny – uten at det koster deg ei krone.
Handlet du i nettbutikken? Send en e-post til kundeservice og du får snart en pakke i posten.
Garantien gjelder
- for deg som er klubbmedlem
- skår i alle typer tallerkener, dype tallerkener, asjetter, frokostskåler og andre små skåler
- 2 år fra kjøpsdato
For å få fat og skåler erstattet, må
- de være kjøpt hos Kitch’n
- de finnes i det gjeldende sortimentet i butikkene våre eller i nettbutikken
- gjenstanden tas med til en Kitch’n-butikk og kvittering vises i kassa – hvis den ble kjøpt i butikk
- en e-post sendes til kundeservice og legge ved ordrenummer og bilde av gjenstanden – hvis den ble kjøpt i nettbutikken
Psst! Har du Kitch’n-appen? Da finner du alle kvitteringene dine samlet der. Har du ikke appen ennå? Last den ned nå, så får du opp kvitteringer på alt du har kjøpt som klubbmedlem.