Knust stettglass? Du har 2 års garanti – uansett årsak
Skår i kanten – eller hakk i stetten? Gråt ikke over knust glass. Garantien du får som klubbmedlem gir deg straks et nytt å sette i skapet.
Vi mener du aldri skal kvie deg for å sette frem de fineste glassene. De er jo til for å brukes, er de ikke? Dekk med stettglass til både hverdags og fest – med glassgarantien i ryggen.
Bruksmerker må du jo regne med. Men skulle uhellet være ute, får du som er klubbmedlem glasset erstattet, så lenge det ble kjøpt for mindre enn 2 år siden. Garantien gjelder enten det er snakk om et lite skår, eller om hele glasset gikk i tusen knas.
Du trenger ikke å forklare hva som skjedde engang. Garantien gjelder uansett grunn.
Ta med glass og kvittering til en av butikkene våre, så får du et helt nytt stettglass – uten at det koster deg ei krone.
Kjøpte du glasset i nettbutikken? Send en e-post til kundeservice, og du får snart en pakke i posten.
Garantien gjelder
- for deg som er klubbmedlem
- alle glass med stett, uansett merke
- 2 år fra kjøpsdato
For å få glasset erstattet, må
- stettglasset vært kjøpt hos Kitch’n
- glasset finnes i det gjeldende sortimentet i butikkene våre eller i nettbutikken
- glasset tas med til en Kitch’n-butikk og kvitteringen vises i kassa – hvis det ble kjøpt i butikk
- en e-post sendes til kundeservice hvor du legger ved ordrenummer og bilde av glasset – hvis det ble kjøpt i nettbutikken
Psst! Har du Kitch’n-appen? Da finner du alle kvitteringene dine samlet der. Har du ikke appen ennå? Last den ned nå, så får du opp kvitteringer på alt du har kjøpt som klubbmedlem.